Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Seat LEON SC (5F5) 1.6 TDI (2013.09-2016.11) 110km » 54-0891 maxgear
wybrany samochód: 
Seat Leon Sc (5f5) 1.6 Tdi (2013.09-2016.11) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napinacz paska klinowego wielorowkowego 54-0891 MAXGEAR

54-0891 Napinacz paska klinowego wielorowkowego MAXGEAR
maxgear 54-0891
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

55035MG/ROLKA

numer części:

54-0891

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]70
Szerokość [mm]25
MateriałTworzywo sztuczne
nr EAN5901619565216

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napinacz paska klinowego wielorowkowego 54-0891 MAXGEAR

ROLKA PASKA WIELOROWK. BMW E46/E39 E39 525TDS 96-/ ROVER 75 2,0CDT 99-05
numery OEM:
BMW      2 245 584
BMW      2245584
BMW      64 55 2 245 584
BMW      64552245584
ROVER      PQG100340L
LAND ROVER      PQG100340L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napinacz paska klinowego wielorowkowego 54-0891 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Napinacz paska klinowego wielorowkowego 54-0891 MAXGEAR:

Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Frampol
2023-02-12
 5/5
ok
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.