Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Mitsubishi LANCER F (A15_) 1.4 GLX (A172) (1983.03-1984.01) 70km » 54-1043 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer F (a15_) 1.4 Glx (a172) (1983.03-1984.01) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1043 MAXGEAR

54-1043 Rolka napinająca paska wieloklinowego MAXGEAR
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

56353MG/ROLKA

numer części:

54-1043

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]65
Średnica wewnętrzna [mm]17
Szerokość [mm]26
MateriałMetal
nr EAN5901619592090

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1043 MAXGEAR

ROLKA NAPINACZA PASKA WIELOROWK. VW 1,4TSI
numery OEM:
AUDI      03C 145 299 AC
AUDI      03C 145 299 AE
AUDI      03C 145 299 AF
AUDI      03C 145 299 K
AUDI      3C 145 299 AC
AUDI      3C 145 299 AE
AUDI      3C 145 299 AF
AUDI      3C 145 299 K
SEAT      03C 145 299 A
SEAT      03C 145 299 AC
SEAT      03C 145 299 AE
SEAT      03C 145 299 AF
SEAT      03C 145 299 G
SEAT      03C 145 299 H
SEAT      03C 145 299 K
SEAT      03C 145 299 L
SEAT      03C 145 299 P
SEAT      03C145299A
SEAT      03C145299AC
SEAT      03C145299AE
SEAT      03C145299AF
SEAT      03C145299G
SEAT      03C145299H
SEAT      03C145299K
SEAT      03C145299L
SEAT      03C145299P
SEAT      3C 145 299 AC
SEAT      3C 145 299 AE
SEAT      3C 145 299 AF
SKODA      03C 145 299 AC
SKODA      03C 145 299 AE
SKODA      03C 145 299 AF
SKODA      3C 145 299 AC
SKODA      3C 145 299 AE
SKODA      3C 145 299 AF
VOLKSWAGEN      03C 145 299 A
VOLKSWAGEN      03C 145 299 AC
VOLKSWAGEN      03C 145 299 AE
VOLKSWAGEN      03C 145 299 AF
VOLKSWAGEN      03C 145 299 G
VOLKSWAGEN      03C 145 299 H
VOLKSWAGEN      03C 145 299 K
VOLKSWAGEN      03C 145 299 L
VOLKSWAGEN      03C 145 299 P
VOLKSWAGEN      03C145299A
VOLKSWAGEN      03C145299AC
VOLKSWAGEN      03C145299AE
VOLKSWAGEN      03C145299AF
VOLKSWAGEN      03C145299G
VOLKSWAGEN      03C145299H
VOLKSWAGEN      03C145299K
VOLKSWAGEN      03C145299L
VOLKSWAGEN      03C145299P
VOLKSWAGEN      3C 145 299 A
VOLKSWAGEN      3C 145 299 AC
VOLKSWAGEN      3C 145 299 AE
VOLKSWAGEN      3C 145 299 AF
VOLKSWAGEN      3C 145 299 G
VOLKSWAGEN      3C 145 299 H
VOLKSWAGEN      3C 145 299 K
VOLKSWAGEN      3C 145 299 L
VOLKSWAGEN      3C 145 299 P
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1043 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1043 MAXGEAR:

Mariusz, Frampol
2023-02-12
 5/5
ok
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.