Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TTS quattro (2015.07-???) 292km » 54-1321 maxgear
wybrany samochód: 
Audi Tt (fv3, Fvp) 2.0 Tts Quattro (2015.07-???) 292km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1321 MAXGEAR

54-1321 Rolka napinająca paska wieloklinowego MAXGEAR
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

54-1321

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]65
Średnica wewnętrzna [mm]17
Szerokość [mm]25
MateriałTworzywo sztuczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1321 MAXGEAR

ROLKA NAPINACZA PASKA WIELOROWK. CITROEN/ PEUGEOT PARTNER 1,6 HDI 14-
numery OEM:
CITROËN      1611426480
CITROËN      98052449
CITROËN      9805244980
OPEL      1611426480
OPEL      39176014
PEUGEOT      16114264
PEUGEOT      1611426480
PEUGEOT      98052449
PEUGEOT      9805244980
VAUXHALL      39176014
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1321 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1321 MAXGEAR:

Mariusz, Frampol
2023-02-12
 5/5
ok
Robert, Kasinka Mała
2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.