Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka prowadząca » 54-1427 maxgear

Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-1427 MAXGEAR

54-1427 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy MAXGEAR
maxgear 54-1427
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

56314MG

numer części:

54-1427

producent:

MAXGEAR

średnica zewnętrzna [mm] 70
Średnica wewnętrzna [mm] 17
Szerokość [mm] 24
Materiał Metal
nr EAN 5902659799371

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-1427 MAXGEAR

ROLKA PASKA WIELOROWK. VW GOL 1,0 97-05/ GOLF V 1,0 05-08 70MM

Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-1427 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-1427 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

036245276

numery OEM:
VOLKSWAGEN      036 245 276
VOLKSWAGEN      036245276
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-1427 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka prowadząca pasek wieloklinowy 54-1427 MAXGEAR:

Robert, Kasinka Mała
2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka prowadząca paska wieloklinowego


Paski wielorowkowe synchronicznie przenoszą napęd z wału na najważniejsze elementy osprzętu silnika. Pasek powinien być prawidłowo napięty i odpowiednio poprowadzony. To zapewni bezpieczną pracę jednostki napędowej. Aby było to możliwe, konieczna jest obecność dodatkowych elementów współpracujących, takich jak rolki prowadzące.

Zadanie rolek prowadzących jest dwojakie. Po pierwsze właściwie prowadzą pasek, co utrzymuje go we właściwym torze pracy. Po drugie zaś, zwiększają kąt opasania. Celem tego zabiegu jest umożliwienie zazębienia się jak największej ilości zębów, czego efektem jest umożliwienie przenoszenia większych obciążeń silnika. Pomaga to również w ustalaniu długich sekcji w napędzie.

M.in. od rolek prowadzących zależy sprawność całego układu napędowego osprzętu silnika. Uszkodzenie rolki może doprowadzić do bardzo poważnych następstw. Zdarza się, że pasek zostaje wciągnięty do układu rozrządu i całkowicie zablokowany. Po czymś takim konieczne będzie przeprowadzenie gruntownego remontu silnika, co z pewnością będzie procesem kosztownym i czasochłonnym. Rolki prowadzące pasków wielorowkowych powinny być zatem elementem pochodzącym od renomowanych producentów.