Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Hyundai TUCSON (JM) 2.0 CRDi Napęd na wszystkie koła (2006.01-2010.03) 140km » 54-2088 maxgear
wybrany samochód: 
Hyundai Tucson (jm) 2.0 Crdi Napęd Na Wszystkie Koła (2006.01-2010.03) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ROLKA PASKA WIELOROWK. MITSUBISHI PAJERO III/IV 54-2088 MAXGEAR

54-2088 ROLKA PASKA WIELOROWK. MITSUBISHI PAJERO III/IV MAXGEAR
maxgear 54-2088
ROLKA PASKA WIELOROWK. MITSUBISHI PAJERO III/IV 54-2088
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

54-2088

producent:

MAXGEAR

Średnica wewnętrzna [mm]17
średnica zewnętrzna [mm]80

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ROLKA PASKA WIELOROWK. MITSUBISHI PAJERO III/IV 54-2088 MAXGEAR

ROLKA PASKA WIELOROWK. MITSUBISHI PAJERO III/IV
numery OEM:
MITSUBISHI      1345A078
MITSUBISHI      M1345A078
MITSUBISHI      MD367192
SUBARU      23769-AA001
SUBARU      23769-AA002
SUBARU      23769-AA003
SUBARU      23770-AA020
SUBARU      23770AA000

Zastosowanie ROLKA PASKA WIELOROWK. MITSUBISHI PAJERO III/IV 54-2088 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o ROLKA PASKA WIELOROWK. MITSUBISHI PAJERO III/IV 54-2088 MAXGEAR:

Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Frampol
2023-02-12
 5/5
ok

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.