Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Volvo S60 III (224) T8 Plug-in Hybrid AWD (2019-2022) 407km » 57-0225 maxgear
wybrany samochód: 
Volvo S60 Iii (224) T8 Plug-in Hybrid Awd (2019-2022) 407km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

MECHANIZM WYCIERACZEK MAZDA P. 3 03-14 (BEZ SILNICZKA) 57-0225 MAXGEAR

57-0225 MECHANIZM WYCIERACZEK MAZDA P. 3 03-14 (BEZ SILNICZKA) MAXGEAR
maxgear 57-0225
104.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

57-0225

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez silnika elektrycznego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie MECHANIZM WYCIERACZEK MAZDA P. 3 03-14 (BEZ SILNICZKA) 57-0225 MAXGEAR

MECHANIZM WYCIERACZEK MAZDA P. 3 03-14 (BEZ SILNICZKA)
numery OEM:
MAZDA      BP4K-67-360
MAZDA      BP4K-67-360A
MAZDA      BP4K-67-360B
MAZDA      BP4K-67-360C
MAZDA      BP4K-67-360D
MAZDA      BP4K-67-360E
MAZDA      BP4K67360
MAZDA      BP4K67360A
MAZDA      BP4K67360B
MAZDA      BP4K67360C
MAZDA      BP4K67360D
MAZDA      BP4K67360E

Zastosowanie MECHANIZM WYCIERACZEK MAZDA P. 3 03-14 (BEZ SILNICZKA) 57-0225 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o MECHANIZM WYCIERACZEK MAZDA P. 3 03-14 (BEZ SILNICZKA) 57-0225 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.