Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 57-0264 maxgear

MECHANIZM WYCIERACZEK FIAT P. DUCATO 06- (Z SILNICZKIEM) 57-0264 MAXGEAR

57-0264 MECHANIZM WYCIERACZEK FIAT P. DUCATO 06- (Z SILNICZKIEM) MAXGEAR
maxgear 57-0264

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

57-0264

producent:

MAXGEAR

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz silnikiem elektrycznym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie MECHANIZM WYCIERACZEK FIAT P. DUCATO 06- (Z SILNICZKIEM) 57-0264 MAXGEAR

MECHANIZM WYCIERACZEK FIAT P. DUCATO 06- (Z SILNICZKIEM)

MECHANIZM WYCIERACZEK FIAT P. DUCATO 06- (Z SILNICZKIEM) 57-0264 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE MECHANIZM WYCIERACZEK FIAT P. DUCATO 06- (Z SILNICZKIEM) 57-0264 producenta MAXGEAR

FIAT

1340683080, 1363338080

PEUGEOT

6405.ER, 6405.PP

CITROËN

6405.ER, 6405.PP

numery OEM:
CITROËN      6405.ER
CITROËN      6405.PP
FIAT      1340683080
FIAT      1363338080
PEUGEOT      6405.ER
PEUGEOT      6405.PP

Zastosowanie MECHANIZM WYCIERACZEK FIAT P. DUCATO 06- (Z SILNICZKIEM) 57-0264 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o MECHANIZM WYCIERACZEK FIAT P. DUCATO 06- (Z SILNICZKIEM) 57-0264 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.