Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Jaguar XF II (X260) 3.0 D (2015.05-???) 300km » 57-0279 maxgear
wybrany samochód: 
Jaguar Xf Ii (x260) 3.0 D (2015.05-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

MECHANIZM WYCIERACZEK FORD P. VOLVO S40 95-04 BEZ SILNIKA 57-0279 MAXGEAR

57-0279 MECHANIZM WYCIERACZEK FORD P. VOLVO S40 95-04 BEZ SILNIKA MAXGEAR
maxgear 57-0279
81.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

57-0279

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez silnika elektrycznego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie MECHANIZM WYCIERACZEK FORD P. VOLVO S40 95-04 BEZ SILNIKA 57-0279 MAXGEAR

MECHANIZM WYCIERACZEK FORD P. VOLVO S40 95-04 BEZ SILNIKA
numery OEM:
VOLVO      30850294
zamienniki:
90083280
brak
KLOKKERHOLM
V95-0598
brak
VAICO

Zastosowanie MECHANIZM WYCIERACZEK FORD P. VOLVO S40 95-04 BEZ SILNIKA 57-0279 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o MECHANIZM WYCIERACZEK FORD P. VOLVO S40 95-04 BEZ SILNIKA 57-0279 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.