Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Ford S-MAX (WA6) 1.8 TDCi (2006.05-2014.12) 125km » 58-0100 maxgear
wybrany samochód: 
Ford S-max (wa6) 1.8 Tdci (2006.05-2014.12) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 58-0100 MAXGEAR

58-0100 Korpus przepustnicy MAXGEAR
maxgear 58-0100
315.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

58-0100

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5902659791412

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 58-0100 MAXGEAR

PRZEPUSTNICA VW GOLF 1.6TDI 09-
numery OEM:
AUDI      03L128063AD
AUDI      03L128063L
AUDI      03L128063Q
SEAT      03L128063AD
SEAT      03L128063L
SEAT      03L128063Q
SKODA      03L128063AD
SKODA      03L128063L
SKODA      03L128063Q
VOLKSWAGEN      03L128063AD
VOLKSWAGEN      03L128063L
VOLKSWAGEN      03L128063Q
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 58-0100 MAXGEAR w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.