Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Opel CORSA D (S07) 1.2 (L08, L68) (2009.12-2014.08) 86km » 58-0103 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Corsa D (s07) 1.2 (l08, L68) (2009.12-2014.08) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 58-0103 MAXGEAR

58-0103 Korpus przepustnicy MAXGEAR
maxgear 58-0103
412.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

58-0103

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5902659793386

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 58-0103 MAXGEAR

PRZEPUSTNICY VW TOUAREG 3.0TDI 04-
numery OEM:
AUDI      4E0 145 950 C
AUDI      4E0 145 950 D
AUDI      4E0 145 950 F
AUDI      4E0 145 950 G
AUDI      4E0 145 950 H
AUDI      4E0 145 950 J
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 C
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 D
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 F
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 G
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 H
VOLKSWAGEN      4E0 145 950 J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 58-0103 MAXGEAR w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.