Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 58-0104 maxgear

Korpus przepustnicy 58-0104 MAXGEAR

58-0104 Korpus przepustnicy MAXGEAR
maxgear 58-0104
446.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

58-0104

producent:

MAXGEAR

Wysokość [mm] 73
Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 4
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,715
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 5902659793393

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 58-0104 MAXGEAR

PRZEPUSTNICA VW PASSAT 2,5TDI 03-
numery OEM:
AUDI      059 128 063 A
AUDI      059 128 063 B
AUDI      059 128 063 D
AUDI      059 128 063 E
AUDI      59 128 063 A
AUDI      59 128 063 B
AUDI      59 128 063 D
AUDI      59 128 063 E
SKODA      059 128 063 E
SKODA      59 128 063 E
VOLKSWAGEN      059 128 063 A
VOLKSWAGEN      059 128 063 B
VOLKSWAGEN      059 128 063 D
VOLKSWAGEN      059 128 063 E
VOLKSWAGEN      59 128 063 A
VOLKSWAGEN      59 128 063 B
VOLKSWAGEN      59 128 063 D
VOLKSWAGEN      59 128 063 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 58-0104 MAXGEAR w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.