Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Mini MINI PACEMAN (R61) Cooper S (2012.11-2016.10) 184km » 58-0114 maxgear
wybrany samochód: 
Mini Mini Paceman (r61) Cooper S (2012.11-2016.10) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 58-0114 MAXGEAR

58-0114 Korpus przepustnicy MAXGEAR
maxgear 58-0114
456.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

58-0114

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5903364337513

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 58-0114 MAXGEAR

PRZEPUSTNICA FIAT DUCATO 3.0JTD
numery OEM:
ALFA ROMEO      504105594
ALFA ROMEO      504264089
ALFA ROMEO      504345917
ALFA ROMEO      71724299
ALFA ROMEO      71724302
ALFA ROMEO      71795172
CITROËN      163638
CITROËN      163671
CITROËN      163676
FIAT      504105594
FIAT      504264089
FIAT      504345917
FIAT      71724299
FIAT      71724302
FIAT      71795172
IVECO      504105594
IVECO      504264089
LANCIA      504105594
LANCIA      504264089
LANCIA      504345917
LANCIA      71724299
LANCIA      71724302
LANCIA      71795172
PEUGEOT      163638
PEUGEOT      163671
PEUGEOT      163676
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 58-0114 MAXGEAR w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.