Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Bmw 3 (E90) 325 i xDrive (2008.09-2011.10) 211km » 58-0132 maxgear
wybrany samochód: 
Bmw 3 (e90) 325 I Xdrive (2008.09-2011.10) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 58-0132 MAXGEAR

58-0132 Korpus przepustnicy MAXGEAR
maxgear 58-0132
309.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

58-0132

producent:

MAXGEAR

nr EAN5903364337698
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 58-0132 MAXGEAR

PRZEPUSTNICA AUDI A4 1.8T 00-
numery OEM:
AUDI      06B 133 062 M
PORSCHE      996 605 115 00
SEAT      06B 133 062 M
SKODA      06B 133 062 M
VOLKSWAGEN      058 133 063 P
VOLKSWAGEN      06B 133 062 B
VOLKSWAGEN      06B 133 062 M

Zastosowanie Korpus przepustnicy 58-0132 MAXGEAR w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.