Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 58-0242 maxgear

ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. DB 2,9TDI 58-0242 MAXGEAR

58-0242 ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. DB 2,9TDI MAXGEAR
maxgear 58-0242
99.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

58-0242

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
dla numeru OE2D0 906 283 A
Tryb pracyelektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworuzawór przełączający

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. DB 2,9TDI 58-0242 MAXGEAR

ZAWËR CIîNIENIA WYD. DB 2,9TDI

ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. DB 2,9TDI 58-0242 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

SSANGYONG

REXTON, RODIUS I, KYRON, MUSSO SPORTS, ACTYON I, STAVIC, ACTYON SPORTS I

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. DB 2,9TDI 58-0242 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

A0001406460, A0015400097, A0015400897, A0015401497, A0015401597, A0015402097, A0015403597, A0015407097, A0015408697

SSANGYONG

0015407097, 0015408697

VOLKSWAGEN

2D0906283A

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      A 000 140 64 60
MERCEDES-BENZ      A 001 540 00 97
MERCEDES-BENZ      A 001 540 08 97
MERCEDES-BENZ      A 001 540 14 97
MERCEDES-BENZ      A 001 540 15 97
MERCEDES-BENZ      A 001 540 20 97
MERCEDES-BENZ      A 001 540 35 97
MERCEDES-BENZ      A 001 540 70 97
MERCEDES-BENZ      A 001 540 86 97
VOLKSWAGEN      2D0 906 283 A
SSANGYONG      001 540 70 97
SSANGYONG      001 540 86 97

Zastosowanie ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. DB 2,9TDI 58-0242 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. DB 2,9TDI 58-0242 MAXGEAR:

Przemysław, Żagań
2024-09-01
 5/5
:-) ????

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.