Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Dodge CARAVAN (RG_) 3.8 (2001.04-2007.05) 209km » 58-0242 maxgear
wybrany samochód: 
Dodge Caravan (rg_) 3.8 (2001.04-2007.05) 209km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. DB 2,9TDI 58-0242 MAXGEAR

58-0242 ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. DB 2,9TDI MAXGEAR
maxgear 58-0242
105.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

58-0242

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
dla numeru OE2D0 906 283 A
Tryb pracyelektryczno-pneumatyczny
Rodzaj zaworuzawór przełączający

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. DB 2,9TDI 58-0242 MAXGEAR

ZAWÓR CIUNIENIA WYD. DB 2,9TDI
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      A 000 140 64 60
MERCEDES-BENZ      A 001 540 00 97
MERCEDES-BENZ      A 001 540 08 97
MERCEDES-BENZ      A 001 540 14 97
MERCEDES-BENZ      A 001 540 15 97
MERCEDES-BENZ      A 001 540 20 97
MERCEDES-BENZ      A 001 540 35 97
MERCEDES-BENZ      A 001 540 70 97
MERCEDES-BENZ      A 001 540 86 97
VOLKSWAGEN      2D0 906 283 A
SSANGYONG      001 540 70 97
SSANGYONG      001 540 86 97

Zastosowanie ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. DB 2,9TDI 58-0242 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o ZAWÓR CIŚNIENIA WYD. DB 2,9TDI 58-0242 MAXGEAR:

2024-09-01
 5/5
:-) ????

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.