Sonda lambda | ogrzewana |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 420 |
Ciężar [kg] | 0,1 |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 59-0149 MAXGEAR
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
036906262AA, 36906262AA
036906262AA, 36906262AA
036906262AA, 36906262AA
SEAT | 036 906 262 AA | |
SEAT | 36 906 262 AA | |
SKODA | 036 906 262 AA | |
SKODA | 36 906 262 AA | |
VOLKSWAGEN | 036 906 262 AA | |
VOLKSWAGEN | 36 906 262 AA |
Zastosowanie Sonda lambda 59-0149 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 59-0149 MAXGEAR:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.