Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » sonda lambda » 59-0153 maxgear

Sonda lambda 59-0153 MAXGEAR

59-0153 Sonda lambda MAXGEAR
maxgear 59-0153
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

59-0153

producent:

MAXGEAR

Liczba przewodów 4
Długość całkowita [mm] 1260
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 59-0153 MAXGEAR

SONDA LAMBDA PEUGEOT 206

Sonda lambda 59-0153 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Sonda lambda 59-0153 producenta MAXGEAR

PEUGEOT

1628PL, 9636876680

FIAT

96368766, 9636876680, K9636876680

CITROËN

1628PL

numery OEM:
CITROËN      1628 PL
FIAT      96368766
FIAT      9636876680
FIAT      K9636876680
PEUGEOT      1628 PL
PEUGEOT      9636 876 680
PININFARINA      9636876680
PININFARINA      PSA9636876680
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sonda lambda 59-0153 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Sonda lambda 59-0153 MAXGEAR:

Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej,  a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.