Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.3 quattro (1990.01-1990.11) 133km » 61-0077 maxgear
wybrany samochód: 
Audi 100 C3 Avant (445, 446) 2.3 Quattro (1990.01-1990.11) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0077 MAXGEAR

61-0077 Wysprzęglik centralny sprzęgła MAXGEAR
maxgear 61-0077
Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0077
107.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

HRB-9047

numer części:

61-0077

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5907558572803

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0077 MAXGEAR

WYSPRZ╩GLIK VW T5 03-
numery OEM:
AUDI      02M 141 671 A
AUDI      02M 141 671 B
AUDI      02M141671A
AUDI      02M141671B
AUDI      0A5 141 671
AUDI      0A5 141 671 A
AUDI      0A5 141 671 E
AUDI      0A5 141 671 F
AUDI      0A5 141 671 P
AUDI      0A5141671
AUDI      0A5141671A
AUDI      0A5141671E
AUDI      0A5141671F
AUDI      0A5141671P
FORD      1214516
FORD      1424515
FORD      2M21 7580 AA
FORD      2M217580AA
FORD      6M21 7580 AA
FORD      6M217580AA
SEAT      02M 141 671 A
SEAT      02M 141 671 B
SEAT      02M141671A
SEAT      02M141671B
SEAT      0A5 141 671 A
SEAT      0A5 141 671 E
SEAT      0A5 141 671 F
SEAT      0A5 141 671 P
SEAT      0A5141671A
SEAT      0A5141671E
SEAT      0A5141671F
SEAT      0A5141671P
SKODA      02M 141 671 B
SKODA      02M141671B
SKODA      0A5 141 671
SKODA      0A5 141 671 A
SKODA      0A5 141 671 E
SKODA      0A5 141 671 F
SKODA      0A5 141 671 P
SKODA      0A5141671
SKODA      0A5141671A
SKODA      0A5141671E
SKODA      0A5141671F
SKODA      0A5141671P
VOLKSWAGEN      02M 141 671 A
VOLKSWAGEN      02M 141 671 B
VOLKSWAGEN      02M141671A
VOLKSWAGEN      02M141671B
VOLKSWAGEN      0A5 141 671
VOLKSWAGEN      0A5 141 671 A
VOLKSWAGEN      0A5 141 671 E
VOLKSWAGEN      0A5 141 671 F
VOLKSWAGEN      0A5 141 671 G
VOLKSWAGEN      0A5 141 671 K
VOLKSWAGEN      0A5 141 671 M
VOLKSWAGEN      0A5 141 671 P
VOLKSWAGEN      0A5141671
VOLKSWAGEN      0A5141671A
VOLKSWAGEN      0A5141671E
VOLKSWAGEN      0A5141671F
VOLKSWAGEN      0A5141671G
VOLKSWAGEN      0A5141671K
VOLKSWAGEN      0A5141671M
VOLKSWAGEN      0A5141671P
CHERY      631MHA-1602501
CHERY      631MHA1602501
BRILLIANCE      3085078A00

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0077 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0077 MAXGEAR:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.