Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 67-0074 maxgear

Termostat układu chłodzenia 67-0074 MAXGEAR

67-0074 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0074

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659734013

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0074 MAXGEAR

TERMOSTAT OPEL 92C 2,0DTI/2,2DTI 02- VECTRA

Termostat układu chłodzenia 67-0074 ma zastosowanie do modeli samochodów

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

Numery OE Termostat układu chłodzenia 67-0074 producenta MAXGEAR

SAAB

05342258, 1338015, 24420728, 5342258

OPEL

05342258, 1338015, 1338424, 24420728, 5342258, 95517656

numery OEM:
GMC      24 420 728
OPEL      05342258
OPEL      13 38 015
OPEL      1338424
OPEL      24420728
OPEL      5342258
OPEL      95517656
SAAB      05342258
SAAB      1338015
SAAB      24420728
SAAB      5342258
VAUXHALL      24420728
VAUXHALL      95517656
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0074 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0074 MAXGEAR:

Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.