Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) EVO V (CP9A) (1998.01-1998.12) 280km » 67-0123 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vi (cj_, Cp_) Evo V (cp9a) (1998.01-1998.12) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TERMOSTAT CITROEN 1,8-2,0 105C Z CZUJNIKIEM 67-0123 MAXGEAR

67-0123 TERMOSTAT CITROEN 1,8-2,0 105C Z CZUJNIKIEM MAXGEAR
maxgear 67-0123
100.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0123

producent:

MAXGEAR

Temperatura otwarcia [°c]105
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z czujnikiem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT CITROEN 1,8-2,0 105C Z CZUJNIKIEM 67-0123 MAXGEAR

TERMOSTAT CITROEN 1,8-2,0 105C Z CZUJNIKIEM
numery OEM:
CITROËN      1338A0
CITROËN      1338E4
PEUGEOT      1338A0
PEUGEOT      1338E4
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie TERMOSTAT CITROEN 1,8-2,0 105C Z CZUJNIKIEM 67-0123 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o TERMOSTAT CITROEN 1,8-2,0 105C Z CZUJNIKIEM 67-0123 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.