Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 69-0801 maxgear

Sworzeń wahacza 69-0801 MAXGEAR

69-0801 Sworzeń wahacza MAXGEAR
25.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-315027

numer części:

69-0801

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
średnica zewnętrzna [mm] 38
nr EAN 5901619563496

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 69-0801 MAXGEAR

SWORZEŃ WAHACZA NISSAN P. JUKE 10- LE/PR DOLNY
numery OEM:
NISSAN      54500-1FU0B
NISSAN      54500-1JY0A
NISSAN      54500-1KA0A
NISSAN      54500-1KA0B
NISSAN      54500-EL000
NISSAN      54500-EW000
NISSAN      54501-1FU0B
NISSAN      54501-1JY0A
NISSAN      54501-1KA0A
NISSAN      54501-1KA0B
NISSAN      54501-EL000
NISSAN      54501-EW000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 69-0801 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.