Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Bmw 5 Touring (G61, G99) 530e xDrive Plug-in Hybrid (2024-???) 299km » 700457 maxgear
wybrany samochód: 
Bmw 5 Touring (g61, G99) 530e Xdrive Plug-in Hybrid (2024-???) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

USZCZELKA WTRYSKIWACZA CITROEN JUMPY / PEUGEOT BOXER / FIAT DUCATO 3.0 HDI KPL 4 SZT. 700457 MAXGEAR

700457 USZCZELKA WTRYSKIWACZA CITROEN JUMPY / PEUGEOT BOXER / FIAT DUCATO 3.0 HDI KPL 4 SZT. MAXGEAR
maxgear 700457
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

700457

producent:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie USZCZELKA WTRYSKIWACZA CITROEN JUMPY / PEUGEOT BOXER / FIAT DUCATO 3.0 HDI KPL 4 SZT. 700457 MAXGEAR

USZCZELKA WTRYSKIWACZA CITROEN JUMPY / PEUGEOT BOXER / FIAT DUCATO 3.0 HDI KPL 4 SZT.
numery OEM:
CITROËN      1982.G0
IVECO      504 032 163
IVECO      504 239 811
PEUGEOT      1982.G0

Zastosowanie USZCZELKA WTRYSKIWACZA CITROEN JUMPY / PEUGEOT BOXER / FIAT DUCATO 3.0 HDI KPL 4 SZT. 700457 MAXGEAR w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.