Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Isuzu ASCENDER 4.2 4WD (2003.03-???) 295km » 72-0538 maxgear
wybrany samochód: 
Isuzu Ascender 4.2 4wd (2003.03-???) 295km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-0538 MAXGEAR

72-0538 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-0538
Sworzeń wahacza 72-0538
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-502008

numer części:

72-0538

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyzewnętrzny
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Długość [mm]56,7
średnica zewnętrzna [mm]45,2
Średnica wewnętrzna [mm]12
nr EAN5907558522945

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-0538 MAXGEAR

TULEJA WAHLIWA PIASTY BMW T.
numery OEM:
BMW      1 138 722
BMW      1 140 345
BMW      33 30 6 852 895
BMW      33 32 1 138 722
BMW      33 32 1 140 345
BMW      33 32 6 775 551
BMW      6 775 551
BMW      6 852 895
BRILLIANCE BMW      33 30 6 852 895
BRILLIANCE BMW      33 32 6 775 551
BRILLIANCE BMW      6 775 551
BRILLIANCE BMW      6 852 895

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-0538 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.