Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Bmw 2 coupe (F22, F87) M2 CS (2019.11-???) 450km » 72-1739 maxgear
wybrany samochód: 
Bmw 2 Coupe (f22, F87) M2 Cs (2019.11-???) 450km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawieszenie, przekładnia kierownicza 72-1739 MAXGEAR

72-1739 Zawieszenie, przekładnia kierownicza MAXGEAR
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-506013

numer części:

72-1739

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyz obu stron
nr EAN5901619541029

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza 72-1739 MAXGEAR

TULEJA PRZEKĂş. KIER. DB W203
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      203 333 05 14
MERCEDES-BENZ      A 203 333 05 14

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza 72-1739 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.