Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 23 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z poduszką gumową |
Wymiar gwintu | M12x1,25 |
parzyste numery artykułów | 11-14 610 0039 |
nr EAN | 5907558584172 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-1916 MAXGEAR
CITROËN | 16 073 029 80 | |
CITROËN | 16 073 030 80 | |
CITROËN | 3520.P6 | |
CITROËN | 3520.R8 | |
CITROËN | 3521.H0 | |
FIAT | 1346384080 | |
FIAT | 1401239480 | |
FIAT | 1401239580 | |
FIAT | 1497408080 | |
FIAT | 93501487 | |
LANCIA | 1346384080 | |
LANCIA | 1401239480 | |
LANCIA | 1401239580 | |
LANCIA | 93501487 | |
PEUGEOT | 16 07 302 980 | |
PEUGEOT | 16 07 303 080 | |
PEUGEOT | 16 109 406 80 | |
PEUGEOT | 3520.P6 | |
PEUGEOT | 3520.R8 | |
PEUGEOT | 3521.H0 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-1916 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.