Grubość [mm] | 74,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 46,5 |
Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | na dole |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Ciężar [kg] | 0,36 |
nr EAN | 5901619564783 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-2869 MAXGEAR
AUDI | 7L0 412 333 | |
AUDI | 7L0 412 333 A | |
AUDI | 7L8 407 151 F | |
AUDI | 7L8 407 151 F SK2 | |
AUDI | 7L8 407 151 K | |
AUDI | 7L8 407 151 K SK2 | |
AUDI | 7L8 407 152 F | |
AUDI | 7L8 407 152 F SK2 | |
AUDI | 7L8 407 152 K | |
AUDI | 7L8 407 152 K SK2 | |
AUDI | 7P0 407 151 C | |
AUDI | 7P0 407 151 C SK2 | |
AUDI | 7P0 407 151 D | |
AUDI | 7P0 407 151 D SK2 | |
AUDI | 7P0 407 151 E | |
AUDI | 7P0 407 151 E SK2 | |
AUDI | 7P0 407 152 C | |
AUDI | 7P0 407 152 C SK2 | |
AUDI | 7P0 407 152 D | |
AUDI | 7P0 407 152 D SK2 | |
AUDI | 7P0 407 152 E | |
AUDI | 7P0 407 152 E SK2 | |
PORSCHE | 955 343 243 01 | |
PORSCHE | 958 341 053 00 | |
PORSCHE | 958 341 053 00 SK2 | |
PORSCHE | 958 341 054 00 | |
PORSCHE | 958 341 054 00 SK2 | |
VOLKSWAGEN | 7L0 412 333 | |
VOLKSWAGEN | 7L0 412 333 A | |
VOLKSWAGEN | 7L8 407 151 K | |
VOLKSWAGEN | 7L8 407 151 K SK2 | |
VOLKSWAGEN | 7L8 407 152 K | |
VOLKSWAGEN | 7L8 407 152 K SK2 | |
VOLKSWAGEN | 7P0 407 151 C | |
VOLKSWAGEN | 7P0 407 151 C SK2 | |
VOLKSWAGEN | 7P0 407 151 D | |
VOLKSWAGEN | 7P0 407 151 D SK2 | |
VOLKSWAGEN | 7P0 407 152 C | |
VOLKSWAGEN | 7P0 407 152 C SK2 | |
VOLKSWAGEN | 7P0 407 152 D | |
VOLKSWAGEN | 7P0 407 152 D SK2 | |
VOLKSWAGEN | 7P0 407 152 E | |
VOLKSWAGEN | 7P0 407 152 E SK2 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-2869 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.