Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 72-2957 maxgear

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2957 MAXGEAR

72-2957 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAXGEAR
13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

72-2957

numer części:

72-2957

producent:

MAXGEAR

Grubość [mm] 10,8
średnica zewnętrzna [mm] 36,6
Rodzaj łożyska Łożysko toczne
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,051
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 12
nr EAN 5901619594315

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2957 MAXGEAR

ĂşOÂťYSKO PODUSZKI AMORT. OPEL P. ASTRA G/CORCA C/MERIVA/VECTRA B /ZAFIRA A

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2957 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2957 producenta MAXGEAR

OPEL

0312510, 0312510SK, 312510SK

numery OEM:
OPEL      03 12 510
OPEL      03 12 510 SK
OPEL      3 12 510 SK
VAUXHALL      90147276
VAUXHALL      90147276 SK
VAUXHALL      90468618
VAUXHALL      90468618 SK

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2957 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2957 MAXGEAR:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).