Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Renault MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 dCi (BM1K, CM1K) (2005.09-2008.02) 150km » 72-2957 maxgear
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii (bm0/1_, Cm0/1_) 2.0 Dci (bm1k, Cm1k) (2005.09-2008.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2957 MAXGEAR

72-2957 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAXGEAR
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

72-2957

numer części:

72-2957

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]10,8
średnica zewnętrzna [mm]36,6
Rodzaj łożyskaŁożysko toczne
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,051
Średnica wewnętrzna 1 [mm]20
Średnica wewnętrzna 2 [mm]12
nr EAN5901619594315

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2957 MAXGEAR

ĂşOÂťYSKO PODUSZKI AMORT. OPEL P. ASTRA G/CORCA C/MERIVA/VECTRA B /ZAFIRA A
numery OEM:
OPEL      03 12 510
OPEL      03 12 510 SK
OPEL      3 12 510 SK
VAUXHALL      90147276
VAUXHALL      90147276 SK
VAUXHALL      90468618
VAUXHALL      90468618 SK

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2957 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2957 MAXGEAR:

Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).