Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 72-3636 maxgear

Łożyskowanie, amortyzator 72-3636 MAXGEAR

72-3636 Łożyskowanie, amortyzator MAXGEAR
maxgear 72-3636
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

MGZ-513009

numer części:

72-3636

producent:

MAXGEAR

Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy na dole
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Wymagana ilość 2
Długość [mm] 40
nr EAN 5903364318604

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator 72-3636 MAXGEAR

TULEJA WAH. HONDA T. CIVIC LE/PR
numery OEM:
HONDA      51810-SM4-003
HONDA      51810-SM4-004
HONDA      51810-SV4-004
HONDA      52622-SH3-003
HONDA      52622-SH3-004
HONDA      52622-SH3-013
HONDA      52622-SJ4-000
HONDA      52622-SM4-003
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator 72-3636 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator 72-3636 MAXGEAR:

2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
2023-03-20
 5/5
Ok.
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).