Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mercedes-benz KLASA R (W251, V251) R 63 AMG 4-matic (251.077, 251.177) (2006.02-2010.12) 510km » 72-4598 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa R (w251, V251) R 63 Amg 4-matic (251.077, 251.177) (2006.02-2010.12) 510km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. PEUGEOT P. 3008/ 5008 1,6-2,0DH 09- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4598 MAXGEAR

72-4598 PODUSZKA AMORT. PEUGEOT P. 3008/ 5008 1,6-2,0DH 09- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM MAXGEAR
maxgear 72-4598
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4598

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. PEUGEOT P. 3008/ 5008 1,6-2,0DH 09- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4598 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. PEUGEOT P. 3008/ 5008 1,6-2,0DH 09- LE/PR Z ĂşOÂťYSKIEM
numery OEM:
PEUGEOT      503523
PEUGEOT      503527
PEUGEOT      503558
PEUGEOT      503563
PEUGEOT      5038H3
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. PEUGEOT P. 3008/ 5008 1,6-2,0DH 09- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4598 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. PEUGEOT P. 3008/ 5008 1,6-2,0DH 09- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4598 MAXGEAR:

Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).