Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Opel MOVANO B Platforma / podwozie (X62) 2.3 CDTI RWD (EV, HV, UV) (2013.01-???) 150km » 72-4627 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Movano B Platforma / Podwozie (x62) 2.3 Cdti Rwd (ev, Hv, Uv) (2013.01-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. CITROEN P. C4 AIRCROSS/ C-CROSSER/ ASX/ LANCER/ OUTLANDER/ 4007/ 4008 72-4627 MAXGEAR

72-4627 PODUSZKA AMORT. CITROEN P. C4 AIRCROSS/ C-CROSSER/ ASX/ LANCER/ OUTLANDER/ 4007/ 4008 MAXGEAR
maxgear 72-4627
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4627

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. CITROEN P. C4 AIRCROSS/ C-CROSSER/ ASX/ LANCER/ OUTLANDER/ 4007/ 4008 72-4627 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. CITROEN P. C4 AIRCROSS/ C-CROSSER/ ASX/ LANCER/ OUTLANDER/ 4007/ 4008 1,6-2,4 03- LE/PR Z ĂşOÂťYSKIEM
numery OEM:
MITSUBISHI      MN101372
MITSUBISHI      MR272946

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. CITROEN P. C4 AIRCROSS/ C-CROSSER/ ASX/ LANCER/ OUTLANDER/ 4007/ 4008 72-4627 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. CITROEN P. C4 AIRCROSS/ C-CROSSER/ ASX/ LANCER/ OUTLANDER/ 4007/ 4008 72-4627 MAXGEAR:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).