Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.4 quattro (2001.08-2005.01) 170km » 72-4629 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 2.4 Quattro (2001.08-2005.01) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. MAZDA P. CX-7/ CX-9 2,2D-3,7 07- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4629 MAXGEAR

72-4629 PODUSZKA AMORT. MAZDA P. CX-7/ CX-9 2,2D-3,7 07- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM MAXGEAR
maxgear 72-4629
77.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4629

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. MAZDA P. CX-7/ CX-9 2,2D-3,7 07- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4629 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. MAZDA P. CX-7/ CX-9 2,2D-3,7 07- LE/PR Z ĂşOÂťYSKIEM
numery OEM:
MAZDA      EG2134380B
MAZDA      L2083438X
MAZDA      TD1134380
MAZDA      TD1134380A
MAZDA      TD1134380B

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. MAZDA P. CX-7/ CX-9 2,2D-3,7 07- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4629 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. MAZDA P. CX-7/ CX-9 2,2D-3,7 07- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4629 MAXGEAR:

Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).