Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE, EF) 1.5 i 16V (ED6) (1988.10-1991.09) 90km » 72-4687 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Civic Iv Hatchback (ec, Ed, Ee, Ef) 1.5 I 16v (ed6) (1988.10-1991.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. HYUNDAI P. SANTA-FE/ H1/ SORENTO 05- 72-4687 MAXGEAR

72-4687 PODUSZKA AMORT. HYUNDAI P. SANTA-FE/ H1/ SORENTO 05- MAXGEAR
maxgear 72-4687
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4687

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. HYUNDAI P. SANTA-FE/ H1/ SORENTO 05- 72-4687 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. HYUNDAI P. SANTA-FE/ H1/ SORENTO 05-
numery OEM:
HYUNDAI      54610-2B000
HYUNDAI      54610-2B100
HYUNDAI      54610-4H000

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. HYUNDAI P. SANTA-FE/ H1/ SORENTO 05- 72-4687 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. HYUNDAI P. SANTA-FE/ H1/ SORENTO 05- 72-4687 MAXGEAR:

Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).