Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) S3 quattro (2016.07-2020.10) 290km » 72-4689 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A3 Sportback (8va, 8vf) S3 Quattro (2016.07-2020.10) 290km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. KIA P. SHUMA/ SEPHIA/ MENTOR/ SPECTRA 97-04 LE/PR 72-4689 MAXGEAR

72-4689 PODUSZKA AMORT. KIA P. SHUMA/ SEPHIA/ MENTOR/ SPECTRA 97-04 LE/PR MAXGEAR
maxgear 72-4689
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4689

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. KIA P. SHUMA/ SEPHIA/ MENTOR/ SPECTRA 97-04 LE/PR 72-4689 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. KIA P. SHUMA/ SEPHIA/ MENTOR/ SPECTRA 97-04 LE/PR
numery OEM:
HYUNDAI      0K2FA34380
HYUNDAI      0K2NA34380

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. KIA P. SHUMA/ SEPHIA/ MENTOR/ SPECTRA 97-04 LE/PR 72-4689 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. KIA P. SHUMA/ SEPHIA/ MENTOR/ SPECTRA 97-04 LE/PR 72-4689 MAXGEAR:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).