Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 72-4755 maxgear

PRZEKŁADNIA KIER. TOYOTA RAV4 2,0/2,2D 4WD 06- 72-4755 MAXGEAR

72-4755 PRZEKŁADNIA KIER. TOYOTA RAV4 2,0/2,2D 4WD 06- MAXGEAR
maxgear 72-4755
360.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

72-4755

producent:

MAXGEAR

Długość [mm]1105
Tryb pracymechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychNSK

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEKŁADNIA KIER. TOYOTA RAV4 2,0/2,2D 4WD 06- 72-4755 MAXGEAR

PRZEKĂşADNIA KIER. TOYOTA RAV4 2,0/2,2D 4WD 06-

PRZEKŁADNIA KIER. TOYOTA RAV4 2,0/2,2D 4WD 06- 72-4755 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE PRZEKŁADNIA KIER. TOYOTA RAV4 2,0/2,2D 4WD 06- 72-4755 producenta MAXGEAR

TOYOTA

45510-42030, 45510-42080, 45510-42230, 455100R010

numery OEM:
TOYOTA      45510-42030
TOYOTA      45510-42080
TOYOTA      45510-42230
TOYOTA      455100R010

Zastosowanie PRZEKŁADNIA KIER. TOYOTA RAV4 2,0/2,2D 4WD 06- 72-4755 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.