Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 724781 maxgear

PRZEKŁADNIA KIER. MERCEDES S-KLASA W221 05- /OE REGENEROWANE 724781 MAXGEAR

1,031.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

724781

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producentaSensor not supplied
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEKŁADNIA KIER. MERCEDES S-KLASA W221 05- /OE REGENEROWANE 724781 MAXGEAR

Koszt kaucji: 715.86 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKĂşADNIA KIER. MERCEDES S-KLASA W221 05- /OE REGENEROWANE

PRZEKŁADNIA KIER. MERCEDES S-KLASA W221 05- /OE REGENEROWANE 724781 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE PRZEKŁADNIA KIER. MERCEDES S-KLASA W221 05- /OE REGENEROWANE 724781 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

2214601800, A2214601800

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2214601800
MERCEDES-BENZ      A2214601800

Zastosowanie PRZEKŁADNIA KIER. MERCEDES S-KLASA W221 05- /OE REGENEROWANE 724781 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.