Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Nissan CHERRY II Traveller (VN10) 1.0 (1978.08-1981.07) 45km » 72-4808 maxgear
wybrany samochód: 
Nissan Cherry Ii Traveller (vn10) 1.0 (1978.08-1981.07) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-4808 MAXGEAR

72-4808 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-4808
43.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-415020

numer części:

72-4808

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Gwint zewn. [mm]M14 x 1,5
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowygóra
Ciężar [kg]0,75
nr EAN5903766313740

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-4808 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA NISSAN P. CABSTAR 98-/ 06- LE/PR GËRNY
numery OEM:
NISSAN      40110-9X502
NISSAN      40110-9X50B
NISSAN      40110-LC10A
NISSAN      401109X50A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-4808 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.