Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Lexus RX (_L2_) 350 4WD (GGL25_, GGL26_, GGL25R, GGL26R) (2015.10-???) 300km » 72-4830 maxgear
wybrany samochód: 
Lexus Rx (_l2_) 350 4wd (ggl25_, Ggl26_, Ggl25r, Ggl26r) (2015.10-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SWORZEŃ WAHACZA JEEP T. GRAND CHEROKE 04-10 LE/PR GÓRNY 72-4830 MAXGEAR

72-4830 SWORZEŃ WAHACZA JEEP T. GRAND CHEROKE 04-10 LE/PR GÓRNY MAXGEAR
maxgear 72-4830
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

72-4830

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś tylna góra
Średnica [mm]54
Wymiar gwintuM14x2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SWORZEŃ WAHACZA JEEP T. GRAND CHEROKE 04-10 LE/PR GÓRNY 72-4830 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA JEEP T. GRAND CHEROKE 04-10 LE/PR GËRNY
numery OEM:
CHRYSLER      52088647AB
JEEP      52088808AB
zamienniki:
73-09-908
brak
ASHIKA

Zastosowanie SWORZEŃ WAHACZA JEEP T. GRAND CHEROKE 04-10 LE/PR GÓRNY 72-4830 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.