Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 724833 maxgear

SWORZEŃ WAHACZA RENAULT P. TWINGO 07- LE/PR 724833 MAXGEAR

724833 SWORZEŃ WAHACZA RENAULT P. TWINGO 07- LE/PR MAXGEAR
maxgear 724833
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

724833

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SWORZEŃ WAHACZA RENAULT P. TWINGO 07- LE/PR 724833 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA RENAULT P. TWINGO 07- LE/PR

SWORZEŃ WAHACZA RENAULT P. TWINGO 07- LE/PR 724833 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE SWORZEŃ WAHACZA RENAULT P. TWINGO 07- LE/PR 724833 producenta MAXGEAR

RENAULT

8200681179, 8200681180, 8200763296, 8200763301, 8200799709, 8200799710, 8200942403, 8200942406, 8200942423

numery OEM:
RENAULT      8200 681 179
RENAULT      8200 681 180
RENAULT      8200 763 296
RENAULT      8200 763 301
RENAULT      8200 799 709
RENAULT      8200 799 710
RENAULT      8200 942 403
RENAULT      8200 942 406
RENAULT      8200 942 423

Zastosowanie SWORZEŃ WAHACZA RENAULT P. TWINGO 07- LE/PR 724833 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.