Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Citroën XSARA Break (N2) 1.6 i (1997.10-2000.09) 88km » 72-4859 maxgear
wybrany samochód: 
Citroën Xsara Break (n2) 1.6 I (1997.10-2000.09) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SWORZEŃ WAHACZA MAZDA P. 3 03-08 72-4859 MAXGEAR

72-4859 SWORZEŃ WAHACZA MAZDA P. 3 03-08 MAXGEAR
maxgear 72-4859
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

72-4859

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, na dole

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SWORZEŃ WAHACZA MAZDA P. 3 03-08 72-4859 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA MAZDA P. 3 03-08
numery OEM:
MAZDA      B32H-34-300
MAZDA      B32H-34-300A
MAZDA      B32H-34-300B
MAZDA      B32H-34-300C
MAZDA      B32H-34-300D
MAZDA      B32H-34-300E
MAZDA      B32H-34-350
MAZDA      B32H-34-350A
MAZDA      B32H-34-350B
MAZDA      B32H-34-350C
MAZDA      B32H-34-350D
MAZDA      B32H-34-350E
MAZDA      B37F-34-300A
MAZDA      B37F-34-300B
MAZDA      B37F-34-350A
MAZDA      B37F-34-350B
MAZDA      B39D-34-300
MAZDA      B39D-34-300A
MAZDA      B39D-34-350
MAZDA      B39D-34-350A
MAZDA      BBM2-34-300
MAZDA      BBM2-34-300A
MAZDA      BBM2-34-350
MAZDA      BBM2-34-350A
MAZDA      BP4K-32-300E
MAZDA      BP4K-32-350E
MAZDA      BP4K-34-300E
MAZDA      BP4K-34-350E
MAZDA      C273-34-300A
MAZDA      C273-34-300B
MAZDA      C273-34-350A
MAZDA      C273-34-350B
MAZDA      C513-34-300
MAZDA      C513-34-350
NISSAN      54500-HA00B
NISSAN      54501-HA00B

Zastosowanie SWORZEŃ WAHACZA MAZDA P. 3 03-08 72-4859 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.