Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 2.0 TFSI quattro (2015.05-2018.09) 249km » 72-4871 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 2.0 Tfsi Quattro (2015.05-2018.09) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SWORZEŃ WAHACZA SSANGYONG P. ACTYON/ KYRON 05- LE/PR 72-4871 MAXGEAR

72-4871 SWORZEŃ WAHACZA SSANGYONG P. ACTYON/ KYRON 05- LE/PR MAXGEAR
maxgear 72-4871
44.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

72-4871

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, na dole
Strona zabudowyOś przednia, na dole

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SWORZEŃ WAHACZA SSANGYONG P. ACTYON/ KYRON 05- LE/PR 72-4871 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA SSANGYONG P. ACTYON/ KYRON 05- LE/PR
numery OEM:
SSANGYONG      4454109001
SSANGYONG      4454109002
SSANGYONG      4454109004
SSANGYONG      4454109005

Zastosowanie SWORZEŃ WAHACZA SSANGYONG P. ACTYON/ KYRON 05- LE/PR 72-4871 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.