Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Dodatkowe informacje o produkcie TULEJA WAH. CHRYSLER P. 300C 04-10 72-5140 MAXGEAR
CHRYSLER | 04782561AA | |
CHRYSLER | 04782561AB | |
CHRYSLER | 04782561AC | |
CHRYSLER | 04782561AD | |
CHRYSLER | 04782561AE | |
CHRYSLER | 04782561AF | |
CHRYSLER | 04782581AB | |
CHRYSLER | 04782612AC | |
CHRYSLER | 05180606AB | |
CHRYSLER | 05180607AB | |
CHRYSLER | 4782561AA | |
CHRYSLER | 4782561AB | |
CHRYSLER | 4782561AC | |
CHRYSLER | 4782561AD | |
CHRYSLER | 4782561AE | |
CHRYSLER | 4782561AF | |
CHRYSLER | 4782581AB | |
CHRYSLER | 4782612AC | |
CHRYSLER | 5180606AB | |
CHRYSLER | 5180607AB | |
CHRYSLER | 68002123AA | |
CHRYSLER | 68002123AB | |
CHRYSLER | 68002123AC | |
CHRYSLER | 68191983AA |
Zastosowanie TULEJA WAH. CHRYSLER P. 300C 04-10 72-5140 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.