Strona zabudowy | w środku |
Strona zabudowy | Oś tylna dół |
Dodatkowe informacje o produkcie TULEJA WAH. CHRYSLER SEBRING 06-10 72-5149 MAXGEAR
CHRYSLER | 04895269AB | |
CHRYSLER | 04895272AA | |
CHRYSLER | 05135565AA | |
CHRYSLER | 05135565AB | |
CHRYSLER | 05135566AA | |
CHRYSLER | 05135566AB | |
CHRYSLER | 4895272AA | |
CHRYSLER | 5135565AA | |
CHRYSLER | 5135565AB | |
CHRYSLER | 5135566AA | |
CHRYSLER | 5135566AB | |
FORD | 2T14-18080-CH | |
FORD | 5177816 | |
HONDA | 52210-TK8-A01 | |
HONDA | 52215-TK8-A01 | |
HONDA | 52622-SHJ-A01 | |
SUZUKI | 46110-54G50 | |
SUZUKI | 46110-54G60 | |
SUZUKI | 46110-54G60-000 | |
SUZUKI | 46110-54G70 | |
SUZUKI | 46150-54G50 | |
SUZUKI | 46150-54G60 | |
SUZUKI | 46150-54G70 |
Zastosowanie TULEJA WAH. CHRYSLER SEBRING 06-10 72-5149 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.