Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 1.6 Ti (2004.07-2012.09) 115km » 72-6577 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii Turnier (da_, Ffs, Ds) 1.6 Ti (2004.07-2012.09) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TULEJA PRZEKŁ. KIER. SUBARU FORESTER 96-02 72-6577 MAXGEAR

72-6577 TULEJA PRZEKŁ. KIER. SUBARU FORESTER 96-02 MAXGEAR
maxgear 72-6577
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

72-6577

producent:

MAXGEAR

MateriałGuma

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TULEJA PRZEKŁ. KIER. SUBARU FORESTER 96-02 72-6577 MAXGEAR

TULEJA PRZEKĂş. KIER. SUBARU FORESTER 96-02
numery OEM:
SUBARU      34115-AA020
SUBARU      34115-FA000
SUBARU      34115-FA001

Zastosowanie TULEJA PRZEKŁ. KIER. SUBARU FORESTER 96-02 72-6577 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.