Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI (2010.11-2018.09) 204km » 72-6580 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 3.0 Tdi (2010.11-2018.09) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TULEJA PRZEKŁ. KIER. TOYOTA 4RUNNER 95-02 72-6580 MAXGEAR

72-6580 TULEJA PRZEKŁ. KIER. TOYOTA 4RUNNER 95-02 MAXGEAR
maxgear 72-6580
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

72-6580

producent:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TULEJA PRZEKŁ. KIER. TOYOTA 4RUNNER 95-02 72-6580 MAXGEAR

TULEJA PRZEKĂş. KIER. TOYOTA 4RUNNER 95-02
numery OEM:
TOYOTA      45517-34020
TOYOTA      45517-35010

Zastosowanie TULEJA PRZEKŁ. KIER. TOYOTA 4RUNNER 95-02 72-6580 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.