Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | Oś tylna dół |
Strona zabudowy | przed osią |
Dodatkowe informacje o produkcie TULEJA WAH. HYUNDAI T. I30 1,4-2,0 07-12 LE/PR 72-6603 MAXGEAR
FORD | 1061668 | |
FORD | 1105524 | |
FORD | 1500111 | |
FORD | 1703145 | |
FORD | 1712237 | |
FORD | 1753556 | |
FORD | 4S4Z-5A638-AC | |
FORD | 98AG-5K743-AF | |
FORD | AV61-5K743-AB | |
FORD | BV61-5K743-AA | |
FORD | BV6Z-5500-D | |
FORD | YS41-5K743-AB | |
FORD | YS4Z-5500-DA | |
MAZDA | BBM2-28-500A | |
MAZDA | BBP3-28-500A | |
MAZDA | BN8B-28-500A | |
MAZDA | BP4K-28-500 | |
MAZDA | BP4K-28-500C | |
MAZDA | BP4K-28-500D | |
MAZDA | BP4K-28-500E | |
MAZDA | C236-28-500A | |
MAZDA | EG21-28-500B | |
NISSAN | 55110-HA00A | |
VOLVO | 30683067 | |
HYUNDAI | 55256-2G000 |
Zastosowanie TULEJA WAH. HYUNDAI T. I30 1,4-2,0 07-12 LE/PR 72-6603 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.