przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Strona zabudowy | Oś tylna dół |
| Strona zabudowy | przed osią |
Dodatkowe informacje o produkcie TULEJA WAH. HYUNDAI T. I30 1,4-2,0 07-12 LE/PR 72-6603 MAXGEAR
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
1061668, 1105524, 1500111, 1703145, 1712237, 1753556, 4S4Z-5A638-AC, 98AG-5K743-AF, AV61-5K743-AB, BV61-5K743-AA, BV6Z-5500-D, YS41-5K743-AB, YS4Z-5500-DA
BBM2-28-500A, BBP3-28-500A, BN8B-28-500A, BP4K-28-500, BP4K-28-500C, BP4K-28-500D, BP4K-28-500E, C236-28-500A, EG21-28-500B
55256-2G000
30683067
| FORD | 1061668 | |
| FORD | 1105524 | |
| FORD | 1500111 | |
| FORD | 1703145 | |
| FORD | 1712237 | |
| FORD | 1753556 | |
| FORD | 4S4Z-5A638-AC | |
| FORD | 98AG-5K743-AF | |
| FORD | AV61-5K743-AB | |
| FORD | BV61-5K743-AA | |
| FORD | BV6Z-5500-D | |
| FORD | YS41-5K743-AB | |
| FORD | YS4Z-5500-DA | |
| MAZDA | BBM2-28-500A | |
| MAZDA | BBP3-28-500A | |
| MAZDA | BN8B-28-500A | |
| MAZDA | BP4K-28-500 | |
| MAZDA | BP4K-28-500C | |
| MAZDA | BP4K-28-500D | |
| MAZDA | BP4K-28-500E | |
| MAZDA | C236-28-500A | |
| MAZDA | EG21-28-500B | |
| NISSAN | 55110-HA00A | |
| VOLVO | 30683067 | |
| HYUNDAI | 55256-2G000 |
Zastosowanie TULEJA WAH. HYUNDAI T. I30 1,4-2,0 07-12 LE/PR 72-6603 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.