Strona zabudowy | Oś tylna dół |
Strona zabudowy | przed osią |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Rodzaj wahacza | do wahacza poprzecznego |
Dodatkowe informacje o produkcie TULEJA WAH. MITSUBISHI T. GALANT/OUTLANDER/C-CROSSER/4007 (POPRZECZNY) 72-6700 MAXGEAR
CHRYSLER | 05105270AA | |
CHRYSLER | 05105270AB | |
CHRYSLER | 05105270AC | |
CHRYSLER | 5105270AA | |
CHRYSLER | 5105270AB | |
CHRYSLER | 5105270AC | |
MITSUBISHI | 4117A005 | |
MITSUBISHI | 4117A007 | |
MITSUBISHI | 4117A039 | |
MITSUBISHI | 4117A053 | |
MITSUBISHI | MN100109 | |
MITSUBISHI | MN184288 | |
MITSUBISHI | MR272760 | |
MITSUBISHI | MR369659 | |
MITSUBISHI | MR369662 | |
MITSUBISHI | MR369664 | |
MITSUBISHI | MR554111 | |
CHERY | A212919410 |
Zastosowanie TULEJA WAH. MITSUBISHI T. GALANT/OUTLANDER/C-CROSSER/4007 (POPRZECZNY) 72-6700 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.