Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze Volkswagen PASSAT B2 Variant (33B) 2.0 (1983.08-1988.03) 115km » 82-1483 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B2 Variant (33b) 2.0 (1983.08-1988.03) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

OSŁONA PROWADNICY ZACISKU HAM. SUZUKI P./T. BALENO/ JIMNY/ SAMURAI/ SJ 413/ SWIFT 83- 82-1483 MAXGEAR

82-1483 OSŁONA PROWADNICY ZACISKU HAM. SUZUKI P./T. BALENO/ JIMNY/ SAMURAI/ SJ 413/ SWIFT 83- MAXGEAR
maxgear 82-1483
10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-1483

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OSŁONA PROWADNICY ZACISKU HAM. SUZUKI P./T. BALENO/ JIMNY/ SAMURAI/ SJ 413/ SWIFT 83- 82-1483 MAXGEAR

OSĂşONA PROWADNICY ZACISKU HAM. SUZUKI P./T. BALENO/ JIMNY/ SAMURAI/ SJ 413/ SWIFT 83-
numery OEM:
SUZUKI      55201-86040
SUZUKI      55201-86040-000

Zastosowanie OSŁONA PROWADNICY ZACISKU HAM. SUZUKI P./T. BALENO/ JIMNY/ SAMURAI/ SJ 413/ SWIFT 83- 82-1483 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o OSŁONA PROWADNICY ZACISKU HAM. SUZUKI P./T. BALENO/ JIMNY/ SAMURAI/ SJ 413/ SWIFT 83- 82-1483 MAXGEAR:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu