Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 50 TDI quattro (2017.01-2020.02) 286km » 82-1514 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (f5a, F5f) 50 Tdi Quattro (2017.01-2020.02) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SWORZEŃ ZACISKU HAM. MAZDA CX-5 2,0 11-17 82-1514 MAXGEAR

82-1514 SWORZEŃ ZACISKU HAM. MAZDA CX-5 2,0 11-17 MAXGEAR
maxgear 82-1514
11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-1514

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś tylna dół
Długość [mm]69

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SWORZEŃ ZACISKU HAM. MAZDA CX-5 2,0 11-17 82-1514 MAXGEAR

SWORZEĐ ZACISKU HAM. MAZDA CX-5 2,0 11-17
numery OEM:
MAZDA      K011-26-695
NISSAN      44140-JA00A
NISSAN      44140-JN00A
SUZUKI      55191-68L00
SUZUKI      55191-68L00-000

Zastosowanie SWORZEŃ ZACISKU HAM. MAZDA CX-5 2,0 11-17 82-1514 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o SWORZEŃ ZACISKU HAM. MAZDA CX-5 2,0 11-17 82-1514 MAXGEAR:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu