Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Alfa Romeo RZ (162_) 3.0 V6 Zagato (162D1) (1992.01-1994.12) 207km » AC124383 maxgear
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Rz (162_) 3.0 V6 Zagato (162d1) (1992.01-1994.12) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór regulacyjny, kompresor AC124383 MAXGEAR

AC124383 Zawór regulacyjny, kompresor MAXGEAR
maxgear AC124383
148.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

AC124383

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentaPXE14/16
nr EAN5903364333614
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór regulacyjny, kompresor AC124383 MAXGEAR

ZAWËR STERUJąCY KOMPRESORA KLIMATYZACJI SANDEN PXE16/PHE14 / MOCOWANIE SEGER
numery OEM:
AUDI      1K0 820 808 A
AUDI      1K0 820 859 H
AUDI      1K0 820 859 J
AUDI      1K0 820 859 N
AUDI      1K0 820 859 P
AUDI      1K0 820 859 T
AUDI      5K0 820 803
AUDI      5K0 820 803 C
AUDI      5N0 820 803
AUDI      5N0 820 803 A
AUDI      5N0 820 803 B
AUDI      5N0 820 803 C
AUDI      5N0 820 803 E
AUDI      5N0 820 803 F
AUDI      5N0 820 803 G
AUDI      5N0 820 803 H
AUDI      5N0 820 803 HX
AUDI      5N0 820 803 X
AUDI      8J0 260 805
AUDI      8J0 260 805 A
SEAT      1K0 820 808 A
SEAT      1K0 820 859 H
SEAT      1K0 820 859 J
SEAT      1K0 820 859 N
SEAT      1K0 820 859 P
SEAT      1K0 820 859 T
SEAT      5K0 820 803
SEAT      5K0 820 803 C
SEAT      5N0 820 803
SEAT      5N0 820 803 A
SEAT      5N0 820 803 B
SEAT      5N0 820 803 C
SEAT      5N0 820 803 E
SEAT      5N0 820 803 F
SEAT      5N0 820 803 G
SEAT      5N0 820 803 HX
SEAT      5N0 820 803 X
SEAT      8J0 260 805
SEAT      8J0 260 805 A
SKODA      1K0 820 808 A
SKODA      1K0 820 859 H
SKODA      1K0 820 859 J
SKODA      1K0 820 859 N
SKODA      1K0 820 859 P
SKODA      1K0 820 859 T
SKODA      5K0 820 803
SKODA      5K0 820 803 C
SKODA      5N0 820 803
SKODA      5N0 820 803 A
SKODA      5N0 820 803 B
SKODA      5N0 820 803 C
SKODA      5N0 820 803 E
SKODA      5N0 820 803 F
SKODA      5N0 820 803 HX
SKODA      5N0 820 803 X
SKODA      6QD 820 803
SKODA      8J0 260 805
VOLKSWAGEN      1K0 260 839
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 A
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 H
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 J
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 N
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 P
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 T
VOLKSWAGEN      5K0 82 0 8 03
VOLKSWAGEN      5K0 820 803 C
VOLKSWAGEN      5N0 820 803
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 A
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 B
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 C
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 E
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 F
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 H
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 HX
VOLKSWAGEN      5N0 820 803 X
VOLKSWAGEN      6QD 820 803
VOLKSWAGEN      8J0 260 805
VOLKSWAGEN      8J0 260 805 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawór regulacyjny, kompresor AC124383 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.