Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC130006 maxgear

Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130006 MAXGEAR

AC130006 Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja MAXGEAR
maxgear AC130006
Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130006

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AC130006

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producenta GENUINE DENSO
Napięcie robocze [V] 12
Liczba rowków 6
Ø koła pasowego [mm] 100
nr EAN 5903766318516

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130006 MAXGEAR

SPRZ╩GúO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DENSO 6SEU14C 6PK/100MM 12V AUDI A4/A6 01-

Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130006 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130006 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

7E0820803, 7E0820803A, 7E0820803E, 7E0820803F, 7E0820803G

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0820803
VOLKSWAGEN      7E0820803A
VOLKSWAGEN      7E0820803E
VOLKSWAGEN      7E0820803F
VOLKSWAGEN      7E0820803G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130006 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.