Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi (2010-2012) 114km » AC130007 maxgear
wybrany samochód: 
Citroën C4 I (lc_) 1.6 Hdi (2010-2012) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130007 MAXGEAR

AC130007 Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja MAXGEAR
maxgear AC130007
127.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC130007

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaGENUINE DENSO
Napięcie robocze [V]12
Liczba rowków6
Ø koła pasowego [mm]110
nr EAN5903766318523

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130007 MAXGEAR

SPRZ╩GúO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DENSO 6SEU14C 6PK/110MM 12V VW POLO 02-
numery OEM:
AUDI      8Z0260805A
AUDI      8Z0260808A
SEAT      6Q0820803A
SEAT      6Q0820803D
SEAT      6Q0820803DX
SEAT      6Q0820803G
SEAT      6Q0820803GX
SEAT      6Q0820803H
SEAT      6Q0820803HX
SEAT      6Q0820803J
SEAT      6Q0820803K
SEAT      6Q0820803P
SEAT      6Q0820803Q
SEAT      6Q0820803R
SEAT      6Q0820808
SEAT      6Q0820808A
SEAT      6Q0820808B
SEAT      6Q0820808C
SEAT      6Q0820808D
SEAT      6Q0820808E
SEAT      6Q0820808F
SEAT      6Q0820808FX
SEAT      6Q0820808G
SEAT      6Q0820808GX
SEAT      8Q0820803R
SEAT      8Z0260805A
SEAT      8Z0260808A
SKODA      6Q0820803A
SKODA      6Q0820803D
SKODA      6Q0820803DX
SKODA      6Q0820803G
SKODA      6Q0820803GX
SKODA      6Q0820803H
SKODA      6Q0820803HX
SKODA      6Q0820803J
SKODA      6Q0820803K
SKODA      6Q0820803P
SKODA      6Q0820803Q
SKODA      6Q0820803R
SKODA      6Q0820808
SKODA      6Q0820808A
SKODA      6Q0820808B
SKODA      6Q0820808C
SKODA      6Q0820808D
SKODA      6Q0820808E
SKODA      6Q0820808F
SKODA      6Q0820808FX
SKODA      6Q0820808G
SKODA      6Q0820808GX
SKODA      8Q0820803R
SKODA      8Z0260805A
SKODA      8Z0260808A
VOLKSWAGEN      6Q0820803A
VOLKSWAGEN      6Q0820803D
VOLKSWAGEN      6Q0820803DX
VOLKSWAGEN      6Q0820803G
VOLKSWAGEN      6Q0820803GX
VOLKSWAGEN      6Q0820803H
VOLKSWAGEN      6Q0820803HX
VOLKSWAGEN      6Q0820803J
VOLKSWAGEN      6Q0820803K
VOLKSWAGEN      6Q0820803NX
VOLKSWAGEN      6Q0820803P
VOLKSWAGEN      6Q0820803Q
VOLKSWAGEN      6Q0820803R
VOLKSWAGEN      6Q0820808
VOLKSWAGEN      6Q0820808A
VOLKSWAGEN      6Q0820808B
VOLKSWAGEN      6Q0820808C
VOLKSWAGEN      6Q0820808D
VOLKSWAGEN      6Q0820808E
VOLKSWAGEN      6Q0820808F
VOLKSWAGEN      6Q0820808FX
VOLKSWAGEN      6Q0820808G
VOLKSWAGEN      6Q0820808GX
VOLKSWAGEN      8Q0820803R
VOLKSWAGEN      8Z0260805A
VOLKSWAGEN      8Z0260808A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130007 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.